Materiali 100% naturali è riciclati

sales10@rivta-factory.com

Fornitore di sacchetti sustenibili certificatu BSCI - Rivta

Tutta l'industria hè sempre sottu à l'epidemie.Avemu nutatu chì parechji di i nostri pari sò stati persi in questa onda.Ùn importa micca quantu serà u ghjornu insignatu, duvemu cuntinuà à fà più forte è più forte.

Iè, per via di l'impattu di u Covid-19, u nostru pianu d'ispezione di a fabbrica hè in attesa per un bellu pezzu.Dopu un longu periodu è una preparazione è applicazione curretta, avemu avviatu una nova volta di rivisione BSCI u 2022/5/18.

Tuttu u prucessu di auditu hè accumpagnatu da u manager Rivta QA.
Sicondu u prucessu di pruduzzione, cuminciatu da u magazzinu di materia prima, quì cuntrollanu ancu u record IQC in casuale;u prossimu passu hè a rivisione di l'arnesi protettivi è i registri di mantenimentu in l'attellu di taglio;vultendu à a sala di l'opere d'arte, sta parte hè di e nostre diverse stampe è diverse etichette;dopu vene à a linea di produzzione, quì hè una perspettiva cumpleta per vede l'ambiente di travagliu di i travagliadori è presenta ancu cumplettamente a gestione di a linea di produzzione;è infine hè u magazzinu di imballaggi è prudutti finiti, à fiancu à u rapportu di l'ispezione di qualità finale, a temperatura è l'umidità sò ancu parametri impurtanti per questa zona.
Ch'ella sia benessiri è rispunsabilità di i travagliadori o ambiente di fabbrica è sicurità, avemu un strettu implementazione è etichettatura.Ùn ci hè dubbitu chì avemu ottenutu un grande puntuatu, à u stessu tempu ci sò alcuni dettagli chì devenu esse migliurati, di sicuru, faremu azzione cum'è a squadra di auditu suggerisce per ottene un eccellente in vicinu.

Tutti issi regulamenti è operazioni sò cunfirmati da BV di novu è seremu premiati cù una nova certificazione di versione prestu.
Cum'è un membru di BSCI, Rivta hè constantemente à migliurà è ottimisate l'ambiente corporativu, sforzendu per più benefici per l'impiegati, è furnisce megliu prudutti è servizii per i clienti è l'industria.

ftsh

Tempu di posta: 06-06-2022