Materiali 100% naturali è riciclati

sales10@rivta-factory.com

Chì ghjè RPET è cumu funziona?

RPET, L'abbreviazione di tetraphyte di polietilene riciclatu hè comunmente utilizata.Spiegheremu PET un pocu più quì sottu.Ma per avà, sapete chì u PET hè a quarta resina plastica più usata in u mondu.U PET pò esse truvatu in tuttu, da u vestitu è ​​l'imballaggi alimentari.Se vede u terminu "RPET", significa chì u PET utilizatu in u pruduttu duverebbe vene da una fonte utilizata prima.

Chì ghjè u polietilene Tetraphyte?

Per esse chjaru, ogni plastica chì avete mai utilizatu hè stata fatta cù un polimeru particulari.I buttigli di latte in PVC seranu fatti cù un materiale sfarente di e buttigli d'acqua PET.

PET hè fattu da olii crudi.L'ambiente hè severamente affettatu da u prucessu di estrazione di olii crudi da a terra.Per fà u PET fondu, avete bisognu di piglià un alcolu chjamatu Ethylene glycol è mischjà cù l'acidu tereftalicu.L'esterificazione si trova quandu i dui prudutti sò uniti inseme, creendu PET, un polimeru à catena longa.

Scegliemu i polimeri in basa di cumu si farà u pruduttu finali.PET hè un termoplasticu.Questu significa chì pò esse facilmente curvatu à a forma desiderata scaldendu, è poi mantene a so forza una volta chì si rinfriscà.PET hè ligeru, micca tossicu è estremamente durable.Hè per quessa hè u materiale di imballaggio preferitu per l'industria di l'alimentariu è di e bevande.

I PET sò usati solu per imballaggi?

No. L'industria di buttiglia plastica hè u più grande usu di PET in u mondu à 30%.Tuttavia, issu ùn hè micca u solu casu.Ancu se u PET hè comunmente chjamatu poliester, hè prubabile chì assai vestiti in u vostru vestitori sò fatti di PET.U liquidu ùn hè micca permessu di mudificà à u cuntinuu chì hè creatu.Invece, hè passatu per un spinnerate (quasi un capu di duscia) è formate longu filamenti.Questi filamenti ponu esse intrecciati per fà un tela ligera è durable.U poliester hè a fibra artificiale più usata in l'industria tessili.U poliester hè più faciule di pruduce cà u cuttuni, è hè menu suscettibile à i fluttuazioni di u prezzu per e cundizioni climatichi.Hè assai prubabile chì a robba chì portate attualmente cuntene poliester.U poliester hè adupratu assai in a fabricazione di tende è cinture trasportatori.U poliester hè capaci di trattà quasi tuttu ciò chì hà bisognu ligeru è durable.

I punti boni è cattivi di PET

U PET hà assai vantaghji, cumpresu esse durable è versatile è ancu più prezzu di l'altri opzioni.U PET pò esse riciclatu, cum'è l'altri plastichi.In u Regnu Unitu, solu 3% sò stati riciclati da i buttigli di PET in u 2001. Ddu numeru hè cresciutu à u 60% in u 2014 per via di i pruduttori di bevande chì anu cambiatu à i buttigli di PET induve pussibule, è più iniziative di riciclamentu naziunale chì facenu più faciule per riciclà.

U PET hà una di e so più grande debule.U PET hè un compostu cusì forte chì ci vole 700 anni per degradà in a terra.Ancu se u riciclamentu di PET hà vistu miglioramenti significativi in ​​l'ultimi deci anni, ci vole à fà più.Parechje parti di u globu anu digià muntagne grandi quant'è e piccule cità, pienu di solu plastica PET.Cuntinuemu à aghjunghje à queste discariche ogni ghjornu per via di u nostru usu pesante di PET.

U plasticu PET hè un compostu assai durable.Ci vole 700 anni per a plastica PET per esse rotta s'ellu finisce in discarica.Ci sò parti di u globu chì anu muntagne grandi quant'è e cità petite, ma sò tutti fatti di plastica PET.

Allora, cumu si pòRPETrisolve u prublema di a contaminazione plastica in u nostru mondu?

RPET basamente piglia u plasticu digià creatu (di solitu buttigli di plastica) è u rompe in picculi fiocchi.U PET in u core di ogni buttiglia hè siparatu da a fusione di questi fiocchi.U PET pò esse usatu per fà tuttu da maglioni à altre buttigli di plastica.Stu PET hè 50% più efficiente in energia cà fà PET da zero.Inoltre, i buttigli esistenti ponu esse aduprati per fà PET, chì significa chì ùn finiscinu micca in terraferma.Questu ci permette di lascià u mondu cumu hè.Invece di estrazione di l'ingredientu chjave da u petroliu crudu, chì pò esse estremamente distruttivu, facemu usu di una abbundanza di u pruduttu chì altrimenti puderia cuntribuisce direttamente à a terraferma.


Tempu di post: 02-09-2022