Materiali 100% naturali è riciclati

sales10@rivta-factory.com

I casi di maquillaje PVB riciclati sò boni per a vostra billetera è u pianeta

Di solitu, chì tipu di casi di maquillaje pudemu cumprà in a tenda?Fattu di pelle animale, pelle artificiale PU, pelle artificiale PVC?

Iè, in fondu sò fatti di sti materiali.Ma - u PVC hè troppu plastica, a pelle di l'animali hè caru è ùn hè micca cruelty free;Valutazione cumpleta, a pelle PU hè a megliu scelta à prezzu bassu;Ancu s'ellu PU hà un vantaghju comparativu, e ragazze ùn parenu micca piace à avè una sola scelta è i cunsumatori volenu cumprà casi di maquillaje più ecologici è sani.Avemu una scelta megliu?

A risposta hè sì, sicuru.Nta l'ultimi anni, a pelle vegana hè stata favurita da e marche è i venditori.Cuoio sintetico innovativo, vegan e riciclato assicura un look elegante e bello mentre riduce i danni ambientali.È u prezzu hè assai più bassu di u pelle animale

Rivta favurizeghja più cunsumatori per aduprà materiali di pelle vegana. Per esempiu:PVB riciclatu.PVB riciclatu (RPVB), cunnisciutu ancu Polyvinyl Butyral Riciclatu, utilizatu in vetru laminatu (cum'è i finestri di l'auto) cum'è a materia prima di i so prudutti. Hè una pelle sintetica fatta da riciclà i parabrisi da vetru di e vitture abbandunate.

Ci hè una abbundanza di rifiuti PVB dispunibili in u mondu sanu.Solu in Auropa, sta pila di rifiuti pesa più di 1,5 miliardi di chilò, chì cresce cù u listessu pesu ogni annu, simile à 150 torri Eiffel.Ogni annu, più di 25 milioni di veiculi ghjunghjenu à a fine di u so usu in u mondu sanu, sti rifiuti industriali sò usati per esse scaricati o brusgiati, chì hè statu longu un prublema per l'ambiente, poi trasfurmendu è riutilizà stu materiale una volta micca riciclabile in una alta qualità. a materia prima hè a grande cuntribuzione à l'ecunumia circular.

Hè stimatu chì ogni vittura pò pruduce circa 2,6 kg di PVB.Per ogni tonu di RPVB, pò salvà finu à 17 toni di CO2, è 53 toni di cunsumu d'acqua.

A pelle PVB riciclata ùn hè micca tossica, a so struttura unica furnisce versatilità per ampie applicazioni. I casi di bellezza ICOLOR fatti di PVB riciclati sembranu assai lussuosi, dritti, belli, impermeabili è durable, sò ben accolti in a nostra industria di gioielleria, cosmetica high-end di lussu.

Lancemu questi casi chì sò fatti di PVB riciclatu, ma i stili sò completamente diversi:

1.Mini casu di maquillaje in forma di cunchiglia gialla brillanti;A forma di cunchiglia pò minimizzà u voluminu esternu è espansione u spaziu internu;Compatibile cù portable è grande capacità dui punti;A più impurtante hè chì hè assai bella.

Mini cassa di maquillaje in forma di cunchiglia gialla brillanti

2. Grande vitrina gialla luminosa cù finestra clara.ciò chì hè speciale hè chì avemu sperimentatu decine di sfumature di verde prima di stallà nantu à questu giallu brillanti;

Grande-vitrina-gialla-brillante-con-finestra-clara

3. Custodie per trucco doppia strata trapuntate rosa nude.Ci hè duie fila intera di sacchetti di diverse larghezze per tene diverse livelli di spazzole di maquillaje, ancu lapis per sopracciglia, eyeliner, etc. À u fondu, ci hè assai spaziu per almacenà buttigli grossi, tovaglioli, maschere è altri articuli;

Custodie per trucco a doppia strata nude-rosa-trapuntata

Tempu di Postu: 29-Sep-2022