Materiali 100% naturali è riciclati

sales10@rivta-factory.com

A bellezza sustinibili hè una tendenza

I cunsumatori anu capitu chì a bellezza ùn deve micca vene à u costu di dannà a so salute o l'ambiente.

Ricertamenti, duie altre marche di bellezza anu assicuratu finanziamentu.A marca britannica di cura di a pelle BYBI hà ricevutu 1,9 milioni di £ in finanziamentu da a ditta finanziaria di l'assi Independent Growth Finance (IGF) per espansione u so mercatu è sviluppà novi linee di prudutti.A marca di bellezza americana Ogee hà ricivutu un finanziamentu A Series A di $ 7,07 milioni guidati da a ditta di venture Capital Birchview Capital LP.Attualmente, u finanziamentu cumulativu di a marca hè $ 8,3 milioni.

Vale a pena nutà chì BYBI, un 100% vegan ècrudeliy- gratuitu sustinibiliA marca di cura di a pelle, hà liberatu pocu tempu un oliu faciale chì dice chì hè "u primu pruduttu di cura di a pelle di carbonu negativu di u mondu";Ogee hè una marca di bellezza cù certificazione organica in i Stati Uniti.Fundatu in u 2014, si focalizeghja nantu à ingredienti sustenibili, certificazione organica è prudutti d'altu rendiment per a cura di a pelle è cusmetichi.

Ùn hè micca difficiule di truvà chì oghje, i marchi di bellezza cù ingredienti sicuri, ingredienti trasparenti, ecologichi è sustinibili sò diventati sempre più populari trà i cunsumatori.I cosmetichi di bellezza "sostenibili" sò gradualmente diventati una tendenza.À u listessu tempu, l'imballaggi sustinibili guadagnanu sempre più attenzione da e marche perchè ponu aiutà à custruisce una maghjina sana è un custumi fideli.rs.

PSoluzioni sustinute da a tecnulugia di riciclamentu moleculare Eastman è u portafoglio di prudutti di resina Renew cù ingredienti riciclati certificati à 100%, È impegnatu à ottene u 75-100% di l'imballaggi riciclabili, ricaricati, riutilizzabili, riciclati o riciclabili da u 2025.

A principiu di marzu, L'Oreal è u fabricatore di imballaggi Texen si sò uniti per sviluppà una nova generazione di tappi di bottiglia fatti da 100% polipropilene riciclatu (rPP) per a marca di u giant di bellezza Bioren.E caratteristiche sò applicabili à diverse forme di cuntainer, è tutta a superficia cù stampazione calda, senza sovrapposizione, evite l'usu di oliu pulitu.U cappucciu pò esse appiicatu à i prudutti di cura di a pelle Biofilm, cumprese Cera Repair è Blue Therapy.

Stu pacchettu rPP hè a campagna "Blue Beauty Movement".

Parte di a campagna, chì prumove pratiche rispunsevuli in l'industria di bellezza per prutege l'oceani in u mondu.

L'Oréal hà ancu assuciatu cù Veolia, chì li furnisce una alta qualitàplastica riciclataper imballà i so prudutti in u mondu, riducendu l'impronta di carbonu di l'imballaggi cosmetichi.L'imballaggi cosmetichi fatti di plastica riciclata ponu evità da u 50 à u 70 per centu di l'emissioni di diossidu di carbonu cumparatu cù i buttigli di imballaggio standard.L'Oréal hà prumessu di riciclà o di fà plastica bio-basata tuttu u plasticu utilizatu in l'imballaggi per u 2030.

L'Eco-Beauty Score Consortium ùn hè micca u solu sforzu chì i gruppi di Bellezza anu fattu per ghjunghje u scopu di sparta a Bellezza trà l'omu è a natura.

Tunnellate di plastica sò riciclate, materiali di imballaggio riutilizzabili o rinnuvevuli è si producenu kit di rimpiazzamentu... In fatti, simu digià in a marea di u sviluppu sustinibili.


Tempu di pubblicazione: 13-sep-2022